apamehmall961

apamehmall961

apamehmall961

apamehmall961

فروش بچه گربه

فروش بچه گربه

نکات قبل از خرید بچه گربه

بچه گربه ای که کمتر از ۴۰ تا ۴۵ روز سن دارد و از مادرش گرفته شده هرگز نخرید.

بچه گربه ۴۵ روزه بایستی در کنار مادر و بقیه گربه ها باشد.

با بازی کردن با دیگر گربه های متولد شده مهیای زندگی واقعی می شود.

با این روش مهارت اجتماعی می آموزد.

بچه گربه هایی که از هم سالان خود جدا میشوند احتمالا در محیط هایی که گربه هایی دیگری نیز وجود دارند با مشکل مواجه خواهند شد.

بچه گربه ای که به خوبی اجتماعی نشده باشد در ایجاد ارتباط با انسان ها نیز به مشکل می خورد.

دوره اجتماعی شدن گربه ۳ تا ۷ هفته می باشد.

فروش بچه گربه در هایپر میو

هایپرمیو با سالها سابقه درخشان با زیر مجموعه های هایپر کت و پرشین کت ایران با مدرک بین المللی WCF (پرورش و اصلاح نژاد) ‌مفتخر است که با تیم کاملا حرفه ای و متخصص در خدمت شما حیوان دوستان عزیز می باشد.

شما به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن می توانید بچه گربه اصیل و نژاد دار خود را خریداری نمایید.

*پروش و فروش انواع نژاد گربه:

پرشین،هیمالین،اسکاتیش،بریتیش،ترکیش،سیامی،بنگال،راشن بلو و….

*در انواع مدل:

عروسکی،کلاسیک،فلت،سوپرفلت،فولد و آنفولد و…..

*در انواع رنگهای:

سفید،مشکی،اسموکی،گارفیلدی، نسکافه ای،بلو،رد پوینت،بلو پوینت،چاکلت پوینت،بایکالر،تری کالر،مولتی کالر و….

با محیطی کاملا بهداشتی و استاندارد زیر نظر پزشک متخصص

هایپر میو به تمامی سوالات شما از قبیل :

  • چگونه بچه گربه پیدا کنیم؟
  • چه نژادی بهتر است؟
  • چه نژادی ارزان تر است؟

بیشتر بخوانید

گربه هیمالین

پاسخ می دهد.

اگر به دنبال خرید گربه ارزان قیمت هستید بچه گربه گزینه مناسبی برای شما می باشد.بچه گربه ها به دلیل اینکه سن کمتری دارند متناسب با ان خرج کمتری نیز دارند.

گربه ها در بچگی قابلیت خاصی ندارند و در حال آموزش هستند.

پیشنهاد هایپر میو مراجعه به یک فروشگاه معتبر و خرید بچه گربه است. هایپر میو  برای خرید انواع گربه و بچه گربه های آپارتمانی بهترین مکان می باشد.

چه نژادی بهتر است؟

بهتر بودن نژاد هر گربه بستگی به سلیقه و انتخاب صاحب آن دارد.

گربه سازگار با شما مهم ترین دلیل انتخاب شما می باشد که ممکن است گران یا ارزان باشد.

قبل از خرید بچه گربه، حتما با مشاورین هایپر میو  مشورت نمایید.



 

https://hyper-meo.com/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%DA%86%D9%87-%DA%AF%D8%B1%D8%A8%D9%87/

 

بارانگیر پنجره

بارانگیر پنجره

باران گیر پنجره در انواع مختلف را از مرکز تخصصی همانند تهران نورگیر بخواهید.

برای محافظت از ساختمان می توان از انواع تجهیزات مدرن و به روز بهره گرفت. انواع بارانگیر پنجره از جمله تجهیزاتی است که

از نفوذ آب به ساختمان جلوگیری می کند. در حال حاضر انواع بارانگیر پنجره در دو نوع ثابت و متحرک در بازار موجود می باشد

که برای ساخت آن از پوشش پلی استر و کتان استفاده می شود. برای خرید باران گیر پنجره می توانید با مهندسین کارکشته و با سابقه تهران نورگیر تماس حاصل فرمایید.

می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص بهترین بارانگیر پنچره و سایبان پنجره مورد نیاز خود با مشاوران تهران نورگیر در ارتباط باشید

و بهترین محصولات و خدمات نورگیر سقفی، نورگیر حبابی، سقف حیاط خلوت، سقف پاسیو، باران گیر پنجره و انواع پوشش سقف پارکینگ و حیاط خلوت را دریافت نمایید.

__________________________________

پیشنهاد مطالعه بیشتر:

نورگیر

کیوسک تلفن

نورگیر حبابی



 

https://tehrannoorgir.com/%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%AF%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87/

 

پانسیون سگ کرج

پانسیون سگ کرج

پانسیون سگ کرج در سایت سایمون کت به تحلیل آن میپردازیم.

سگ ها عاشق صاحبانشان هستند و اصلا دوست ندارند که تنها بمانند . اما برای همه ی صاحبان سگ موقعی پیش میاید که نمیتوانند حیوان خانگیشان را همراه خود ببرند. در این مواقع هتل ها یا پانسیون سگ ها به کمک صاحبان سگ ها می آیند. و به جای آنها از سگ ها مراقبت میکنند.

بیشتر بخوانید

انتقال ویروس کرونا از گربه به انسان

شما میتوانید با خیال راحت سگ یا حیوان خانگی خود را به پانسون سگ بسپارید و کار خود زا انجام بدهید و هر زمان هم که مناسب بودید حیوان خانگی خود را پس بگیرید.

اگر دز ذهن شما هم این سوال ها پیش آمده که فرق هتل و پانسیون گربه چیست ؟ یا چگونه از کیفیت پانسیون ها اطلاع پیدا کنم؟ تا آخر مقاله پانسیون سگ کرج همراه ما باشید.

 

پانسیون سگ کرج

هنگامی که برای طولانی مدت خونه نیستم سگم را چیکار کنم؟

سگ ها حیواناتی صمیمی هستند و بسیار دوست دارند که درتمام مدت کنار صاحبان خود بمانند . سگ ها مانند گربه مستقل نیستند و نمیتوانند به تنهایی در مکانی برای مدتع طولانی بمانند .اگر شما سگ خود را برای طولانی مدت تنها بگذارید ممکن است سگتان مبتلا به بیماری افسردگی بشود . و ممکن است بسیار پارس کند و حتی شروع به جویدن وسایل خانه کند که باعث اذیت سگ و شما میشود. اما چاره چیست؟

بیشتر بخوانید

خرید گربه با عکس

بهترین چاره  و همچنین توصیه ما به شما این است که سگ خود را به یکی از اقوام ، آشنا یا همسایه خود بسپارید که سگتان از قبل یا آن شخص آشنا شده باشد. اما هر کسی این مسئولیت را قبول نمیکند زیرا بعضی افراد از نگهداری سگ ها در خانه هایشان خوششان نمی آید و این کار را بد میدانند.پس حالا چه کاری انجام دهیم؟

بیشتر بخوانید

زبان بدن گربه (قسمت دوم)

این جا هست که هتل ها و پانسیون های سگ  به کمک انسان ها می آیند و از سگ شما نگهداری میکنند .که خوشبختانه در بسیاری از شهر های ایران پانسیون های متعددی وجود دارند که این کار را انجام میدهند. همچنین پانسیون سگ در کرج نیز وجود دارد.

امکانات و خدمات پانسیون سگ شامل چه چیز هایی میباشد ؟

همانند هتل های ما انسانها ، پانسیون های سگ خدماتی همچون غذا ، جای خواب و غیره را به سگ شما ارائه میدهند تا سگ شما در آنجا بسیار راحت باشد . پانسیون های معمولی سگ هارا در قفس نگه داری میکنند و به همه آنها یک نوع غذا میدهند . اما هتل ها و پانسیون های باکیفیت ،خدماتی بهتر و متناسب با هزینه ای که از شما میگیرند ارائه میدهند . برای مثال سگ ها را در قفس های جداگانه و بزرگ نگه داری میکنند حتی در بعضی هتل های سگ دیده شده است که اتاقی مجزا در اختیار هر سگ قرار میدهند.

بیشتر بخوانید

سگ سرابی

غذای مورد علاقه سگتان را به آنها میدهند. به شرایط سلامتی و نیاز های دارویی آنها بسیار توجه میکنند.پارک بازی در پانسیون وجود دارد. معاینه روزانه توسط پزشک انجام میدهند. حتی خدمات جفت یابی برای سگ های شما فراهم میکنند و کار های دیگر از قبیل آتلیه عکاسی و کار های دیگر.



 

https://simoncat.ir/%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B3%DA%AF-%DA%A9%D8%B1%D8%AC/

 

ساخت سوله صنعتی در تهران

ساخت سوله صنعتی در تهران

تهران قطب صنعتی ایران است و برای ایجاد کارخانه و کارگاه صنعتی طبیعتا به سوله و ساخت سوله نیاز می باشد. شرکت ساخت اسکلت فلزی تپکو به ساخت انواع سوله در تمامی مناطق تهران می پردازد و بهترین کارخانه سوله سازی است.اسکلت فلزی بنا به وسیله طراح پیاده سازی می گردد این طرح ها بایستی به وسیله بازرسان کیفیت محاسبه گردد.مهم ترین بخش  سوله سازی ایجاد کردن سازه است بعد از تشکیل ان سوله برای نصب به مکان مربوطه منتقل و توسط تکنسین های آن نصب  می گردد.

ساخت سوله صنعتی

 

شرکت سازه های فلزی تپکو با داشتتن ابزار آلات و تجهیزات فنی مجهز ساخت انواع سوله های صنعتی را تجربه دارد. شرکت سازه های فلزی تپکو سوله های مقاوم و مستحکم می سازد. در کوتاهترن زمان ممکن سوله های صنعتی را تحویل می دهیم. مناسب ترین قیمت را در بین کارخانه های سوله سازی داریمساخت سوله مناسب ترین ایده برای ساخت مرکز صنعتی و کارگاهی و تجاری است.که برای آنها از نظر قیمت و مقاومت بسیار بصرفه می باشد.

کارخانه سوله سازی در تهران

ساخت اسکلت فلزی تپکو از بهترین کارخانه ها و معروف ترین کارخانه ها در زمینه سوله سازی در تهران می باشد.دانش و مهارت ساخت سوله صنعتی را دارد.برای ایجاد و ساخت انواع سوله و بنای کارخانه ها با  اسکلت فلزی تپکو در ارتباط باشید.سوله ای که در مقایسه با سازه های مشابه وزن کمتری دارد سوله سبک گفته می شود.سقف این سوله های سبک طبق محاسبات خاص به صورت شیب دار طراحی می شودسوله تک دهاانه و قوسی مهم ترین نوع سوله ها هستند که بر اساس نیاز مشتری طراحی و اجرا می شوند..جهت ساخت سوله بایستی نیاز مشتری در نظر گرفته شود و بر اساس آن سوله ساخته شود.ساخت سوله برای اجرای خط های تولیدی مثل اتومبیل، مرغداری، ساخت کارخانجات و … در شرکت ساخت اسکلت فلزی تپکو انجام میشود.ساخت اسکلت فلزی در شرکت تپکو از جنس فولاد می باشد و تیر و ستون هایی را به صورت عمودی و افقی به هم متصل می نماید.اسکلت توسط ستون ها و تیرها ساختمان را پایدار نگه می دارد.اسکلت فلزی هر ساختمان از سازه های فولادی جدا از هم تشکیل شده که این سازه های فلزی باید به طروق مناسبی به یکدیگر متصل شوند. اتصالات بکار رفته در ساخت اسکلت فلزی از نوع جوشی، پرچی و یا پیچ می باشد. ساخت اسکلت فلزی به دلایلی نظیر کیفیت بالاتر، مقاومت و استحکام بالا، قیمت مناسب اسکلت فلزی جای اسکلت بتنی را گرفته است.

مراحل انجام پروزه سوله سازی در شرکت تپکو

  • برشکاری
  • مونتاژ اولیه
  • جوش اولیه
  • مونتاژ نهایی
  • جوش نهایی
  • تمیزکاری و رنگ



 

https://tepcoo.com/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B3%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%B3%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%B5/

 

کارخانه سوله سازی

کارخانه سوله سازی 

 

کارخانه سوله سازی در تهران بسیار زیاد هستند ولی سوالی که مطرح است این است که آیا آن شرکتها قادر هستند که سازه و سوله مقام مهندسی شده را برای شما بسازندسوله سازی تپکو با داشتن سالها تجربه و مهندسینی با دانش روز و پرسنل مجرب ، انجام محاسبات دقیق و با در نظر گرفتن عوامل به ساخت سوله می پردازندباید سوله های خود را کاملاً متناسب با نیازهای کسب و کار شما بازسازی کنید. خواه یک فروشگاه باشد و یا تجهیزات و تجارت کاشت ،. سایبان ها  انبارها یا پارکینگ ها ظرفیت های بسیار دیگری دارند.با ساخت سوله صنعتی که طیف گسترده ای از اهداف تجاری خود را  گسترش دهید.سوله های صنعتی سهولت در انجام کارهایی زراعی و حیوانی را برای شما فراهم می کند

سوله چیست ؟ و چه کاربردی دارد ؟

سقفی شیب دار داردسوله ها از اتصال اسکلت های فلزی ساخته میشوند .و در داخل سوله به کار گرفته می شود و سپس در مکان مورد نظر نصب می گردند

کاربرد سوله سازی

  • سوله های صنعتی ( مانند یخچال فریزر های صنعتی )
  • سوله های تعمیرگاه ها
  • سوله های نمایشگاهی
  • سوله های شهربازی
  • کارخانه های ورزشی (مانند استخرها )
  • پارکینگ ها
  • صنعت های (مانند کشتی سازی )

ساخت سوله :

  • پباده سازی بنا و سوله مورد نظر
  •  تشکیل داد بنا و سوله
  •  مرحله تمیز کاری سوله
  •  اجرای سوله و سازه مورد نظر



 

https://tepcoo.com/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B3%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%B3%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%B5/