apamehmall961

apamehmall961

apamehmall961

apamehmall961

تعمیر دستگاه خودپرداز ATM

تعمیر دستگاه خودپرداز ATM

استفاده از دستگاه خودپرداز

1 ــ زبان مورد نظر را وارد کنید، تمامی دستگاه های خودپرداز در ایران از دو زبان فارسی و انگلیسی بهره مند هستند، شما در ابتدای کار خود با دستگاه خودپرداز باید زبان مورد نیاز را برای ادامه مراحل وارد کنید.

2 ــ رمز کارت خود را وارد کنید، هر کارت بانکی دارای یک رمز 4 رقمی می باشد که شما برای استفاده از کارت بانکی خود نیاز دارید رمز را در اختیار دستگاه خودپرداز قرار دهید، این کار را می توانید با استفاده از بخش دکمه های دستگاه خودپرداز انجام دهید.

3 ــ انتخاب عملیات مورد نظر ، در ادامه پس از اینکه شما رمز خود را وارد می کنید، دستگاه خودپرداز عملیات های مختلف خود را به شما نمایش خواهد داد و شما باید در بین آنها عملیات مورد نظر خود را مانند دریافت موجودی حساب یا دریافت پول انتخاب کنید.

4 ــ در انتهای عملیات دستگاه خودپرداز به شما یک رسید از کار انجام شده ارائه خواهد داد و همچنین کارت شما را نیز تحویل خواهد داد – تعمیر خودپرداز

اهمیت تعمیر و سرویس خودپرداز

خودپرداز یک دستگاه عابر بانک می باشد که به صورت خودکار و 24 ساعته می تواند عملیات های بانکی مختلف نظیر دریافت پول، انتقال پول و... را انجام دهد به همین دلیل تعمیر دستگاه atm از مهم ترین آموزش های تعمیر دستگاه های هوشمند در ایران شناخته می شود که در این متن به آن می پردازیم.

 


 

https://paxpoz.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B2-atm/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد