apamehmall961

apamehmall961

apamehmall961

apamehmall961

فروش فوری خانه

فروش فوری خانه

فروش فوری خانه مسئله ای است که اصولی باید با آن برخورد کنید. شاید برای شما هم پیش آمده که در شرایطی قرار گیرید که به هر دلیل مثل خرید خانه جدید ، مهاجرت یا نیاز مالی و … به دنبال فروش فوری خانه خود باشید. اما در آن شرایط بحرانی بهترین راه فروش فوری آپارتمان یا خانه چیست؟ واقعیت این است که فروش خانه یک فرایند زمانبر است و باید با دقت انجام شود.

حتما بخوانید : برای خرید آپارتمان در تهران به چه نکاتی توجه کنیم

در این مقاله از اینوبینو رعایت نکاتی موثر پیش از فروش خانه را برای شما ذکر خواهیم کرد تا با این 9 روش فروش فوری خانه بتوانید آپارتمان یا خانه خود را سریعتر به فروش برسانید.

9 راه برای فروش فوری خانه

ممکن است یکی از دلایل فروش نرفتن خانه بنگاه داران باشند ولی دلیل موثرتر خود صاحبخانه است. در ادامه نکات و ترفندهایی برای فروش فوری خانه آورده ایم ، با مقاله اینوبینو همراه باشید.

رسیدگی به نمای بیرونی خانه

اولین فاکتوری که روی دید خریدار برای خرید خانه یا آپارتمان شما تاثیرگذار است، توجه و رسیدگی به نمای بیرونی خانه است. درست است رسیدگی به اوضاع داخلی خانه موثر است ولی نمای یک خانه ملاک سنجش خریدار قرار می گیرد.

قبل از اجاره خانه د رتهران حتما بخوانید : اجاره خانه در تهران و نکات قابل توجه در اجاره خانه

مثلا اگر حیاط و باغچه نیاز به رسیدگی یا نظافت دارند حتما انجام دهید. اگر درب منزل شما زنگ زدگی یا رنگ پریدگی زیادی دارد حتما با یک قوطی رنگ به آن ظاهری جذابتر دهید. همچینین نظافت راه پله ها و خلوت کردن پاگردها و مواردی دیگر به فروش فوری خانه شما کمک خواهد کرد.

تعمیرات و برطرف کردن مشکلات فنی خانه

برای فروش فوری خانه بهتر است تمام مشکلات فنی خانه را برطرف کنید و تعمیرات لازم را انجام دهید. تعمیرات نشتی لوله های آب ، برطرف کردن اختلال در عملکرد آسانسور ، تعمیرات در و پنجره ها ، تنظیمات سیستم روشنایی و مشکلات برقی و تعمیرات پکیج و … مواردی هستند که بهتر است حتما بررسی کنید و مشکلات را برطرف کنید.

در مورد خرید خانه و آپارتمان در تهران بیشتر بدانید: خرید خانه در تهران و راهنمای خرید خانه

در صورتی که مشتری با یکی از این مشکلات مواجه شود و به هر طریقی متوجه شود که خانه نیاز به تعمیرات دارد، ممکن است از خرید خانه منصرف شود. انجام تعمیرات هزینه هایی به دنبال دارد که ممکن است شرایط شما مساعد نباشد یا اینکه فکر کنید هزینه اضافه است ولی در فروش فوری خانه شما بسیار موثرتر است.

به فضای داخلی خانه سر و سامان دهید

یکی از مهم ترین راه برای فروش فوری خانه ، رسیدن به اوضاع ظاهری خانه و داخل خانه است. وقتی خریدار خانه شما را بازدید می کند اگر با خانه ای نامرتب و شلوغ مواجه شود یا بوی نامطبوع داخل خانه پیچیده باشد و یا خانه ظاهری تاریک و دلگیر داشته باشد مسلما به دنبال مورد دیگری می رود چون بسیاری از افراد به این موارد و ظاهر خانه بسیار اهمیت می دهند.



 

https://inobino.com/9-ways-to-sell-a-home-immediately/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد